FORUM INAWERA

INAWERA , E-PALENIA NOWA ERA
Teraz jest 26 kwi 2024, o 20:47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

OPINIE O AROMACIE
1 3%  3%  [ 1 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 3%  3%  [ 1 ]
4 10%  10%  [ 3 ]
5 6%  6%  [ 2 ]
6 6%  6%  [ 2 ]
7 20%  20%  [ 6 ]
8 20%  20%  [ 6 ]
9 17%  17%  [ 5 ]
10 10%  10%  [ 3 ]
Liczba głosów : 29
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 gru 2013, o 11:45 

Aromat: PINEAPPLE
Stężenia: 4-6-8-10-12 kropli w 10 ml bazy
Baza: VPG
Czas dojrzewania: powyżej 14 dni
Atomizer: Trident, grzałka 2,1 Ohm (microcoil), knot bawełna
Zasilanie: PV 4,5 V (ok. 10 W)

Zapach z buteleczki: mocny ananas
Smak: wytrawny, ciężki, intensywny. Owocowy, wyczuwalny ananas.
Najlepsze stężenie: 8 krp/ 10 ml
Ocena: 10/10
Uwagi: Ten aromat ma moc. Zagości u mnie jako pierwsza owocówka. Może na bazie virginia?.

Flavour: PINEAPPLE
Concentrations: 4-6-8-10-12 drops in 10 ml of a base (additionaly 15-20-25 drops/10 ml).
Base: VPG
Time of steeping: above of 14 days.
Atomizer: trident, heater 2,1 ohm (microcoil), wick cotton
Power: PV 4,5V (around 10 W).

Smell from a bottle: strong pineapple
Taste: dry, heavy, intensive. Fruitty, one can feel the pineapple.
The best concentration: 8 drops/10 ml.
Grade: 10/10.
Remarks: This flavour has power. Will settle with me as the first fruitty flavour. Perhaps on Virginia base?

PostNapisane: 29 gru 2013, o 11:59 

Pineapple Flavor-tested on iTaste SVD, the Vision of Eternity 10 ml Quantity Tested base. base, the concentration of 5, 10, 15 drops.
After mixing the left 14 days time. The pleasant smell of freshly sliced pineapple, but the flavor is weaker.The most I liked the concentration of 8-10 drops, drop by drop to a sharp peppery taste is.
My rating 7/10.

PostNapisane: 30 gru 2013, o 18:51 

10% Flavour (1ml in 9ml of Inawera VPG Power Smoke

Pineapple...........Tastes just like a freshly cut pineapple; very sweet and flavoursome.
This will be excellent as a mixer, or standalone flavour.
Excellent.

10% aromat (1 ml na 9 ml Inawery VPG Power Smoke)

Ananas…. Smakuje jak świeżo podzielony ananas; bardzo słodki i aromatyczny.
Będzie doskonały do mieszanek albo jako samodzielny aromat.
Doskonały.

PostNapisane: 30 gru 2013, o 21:38 

Testowany aromat: Pineapple
Data mieszania: 11 12 2013.
Stężenia aromatu: 4, 6, 8, 10, 12 kr/10ml
Zapach aromatu z butelki: Ananas
Woń chmurki: Ananasowa, brak negatywnych reakcji otoczenia.
Sprzęt do testu :V5 z Fasttech, microcoil + wata
Baza i moc: PG/VG 50/50
Ocena/opis: Ananas, cięzki, bez świeżości. Zdecydowanie mi nie odpowiada w tej postaci.
Najlepsza próbka: 8 kropli
Uwagi:
Punkty: 3/10

Tested flavour: Pineapple
Date of mixing: 11.12.2013.
Concentration of the flavour: 4, 6, 8, 10, 12 drops/10 ml.
Smell of a flavour from a bottle: Pineapple.
Odour of the cloud: Pineapple. Lack of negative reactions of the environment.
Test’s equipment: V5 with Fasttech, microil + cotton
Base and power: PG/VG 50/50
Grade/description: Pineapple, heavy without freshness. Definitely I don’t like it in this version.
The best sample: 8 drops
Remarks:

PostNapisane: 1 sty 2014, o 21:10 

Testowany aromat: Pineapple
Data mieszania: 31-11-2013r.
Data testów: 22-12-2013r.
Przygotowane stężenia aromatu: 5, 10, 15, 20 kr/5 ml
Sprzęt do testu próbek: Kanger ProTank II 1,5Ώ Chi You Mod.
Baza i moc: Baza Tytoniowa Virginia 50/50
Ocena/opis: Smak ananasa z puszki mało słodki i dość słabo wyczuwalny ciężko coś więcej napisać
Najlepsza próbka: 20 kropli

Punkty: 6/10

Date of mixing: 31-11-2013
Date of tests: 22-12-2013
Prepared concentration of the flavour: 5, 10, 15, 20 drops/5 ml
Equipement for testing samples: Kanger Pro Tank II 1,5 ohm Chi You Mod.
Base and strenght: Tobacco Base Virginia 50/50
Grade/description: Canned pineapple taste, sligthly sweet and hardly felt, it’s hard to write something more about it.
The best sample: 20 drops

PostNapisane: 1 sty 2014, o 22:57 

Metoda przeprowadzania testów:

- rozrobienie próbki 5ml ('pilota') z dawkowaniem aromatu oszacowanym głównie na podstawie oceny intensywności poprzez "test węchowy".
Wstępna próba smaku metodą 'drip' (bezpośrednie zakrapianie grzałki) - ponowiona dnia następnego (przeważnie/dodatkowo w zalanym parowniku) i wówczas sporządzenie optymalnej próbki pilotażowej (dopełnienie do 10ml), która staje się 'buteleczką dla niecierpliwych' - czyli do 'codziennej degustacji' i obserwacji zachowania mieszanki w 'okresie dojrzewania'.

- rozrobienie 'sąsiadów', czyli kilku próbek (na jednej, lub dwóch/trzech posiadanych rodzajach baz) o dawkowaniu aromatu o 2-5 kropel mniej i więcej w stosunku do "pilota", przeznaczonych do prób smakowych po conajmniej 10-dniowym okresie 'leżakowania' (dodatkowe wspomaganie mieszania poprzez wstrząsanie butelkami co 2-3 dni, lub w każdej innej chwili, gdy akurat nie ma co zrobić z rękami, lub jest nerwowo podczas oglądania rozgrywek sportowych ;) ***)

- próby smakowe przeprowadzam na popularnych (wyprodukowanych w ciągu ostatnich 3 lat) parownikach sznurkowych (dolno- i górnogrzałkowych), oraz kartomizerach watkowych.
Do metody 'drip' używam specjalnie dostosowane kartomizery z knotem sznurowym, oraz atomizery '510' i 'tanki'.

PINEAPPLE/ANANAS

Zapach aromatu jako żywo jest bardzo zbliżony do 'zapuszkowanego ananasa w syropie' i taki też jest smak uzyskanej mieszanki - bez żelaznego posmaku puchy rzecz jasna, jak również innych - obcych/chemicznych dotatków, powodujących dyskomfort chmurzenia.

Lubię ananasy, jednak po 'sparzeniu' się zakupem liku o tej nazwie w początkach 'waperskiego żywota' - nie kupowałem płynów o tym smaku (bo aromat Pinacolada *inawera* - owszem).
Na szczęście teraz mogę sobie pociućkać z e-fajeczki pysznego ananaska, a aromatowi przyznać maksymalną liczbę punktów (10/10)!

Dodam, że wybornie smakuje mi zrobiona ad-hoc (więc tymczasem nie pytajcie o proporcje) mieszanka banana z ananasem, a 'na 'warsztat' w późniejszej kolejności pójdą pozostałe po testach 'kokosowce', które ten ananas powinien smacznie ożywić.

Jeśli chodzi o satysfakcjonujące dawkowanie aromatu (na bazie VPG+), to co prawda do dripu wystarcza mi 12-16gtt/10ml, lecz dla sznurków moich górnogrzałkowców bardziej odpowiednie jest mocniejsze: 20-24gtt/10ml

ps.
***) - o "Analogowych Wstrząsarkach Mieszanek" (projekt rozwojowy :D ) piszę w tym wątku:
viewtopic.php?f=47&t=2999

Method of conducting the tests:
- diluted the sample 5 ml (a „pilot”) with dosing of the flavour estimated mailny on the basis of intensity through „test olfactory”.
Initial try with a „drip” method (direct pouring the heater)

- retried the next day (generally/additionally with a poured evapourer) and then making an optimal pilot sample (addition to 10 ml), which becomes a „bottle for the impatients”- ie. to daily tasting and observation of the behaviour of the mix during a „period of steeping”.

- mixing the „neighbours” ie. a couple of samples (on one or two/three types of bases) on the dosage of the flavour of 2-5 drops less and more in the comparison to the „pilot” designed to the taste tries after at least 10 days of „steeping” (additionaly power of mixing by shaken of the bottles every 2-3 days*** or at any other moment when there is nothing to do with hands or it’s nervous while watching sport competitions).

- I was conducting tries of tasting on popular (produced in the last 3 years) evapourers string (lower and upper heaters) and cotton cartomizers. To „drip” method I use especially designed cartomizers with a wick string and atomizers „510” and „tanks”.

PINEAPPLE

The smell of the flavour is very similar to the „canned pineapple in a syrup” and that’s the taste of a made mix – of course without iron can after taste or others – strange/chemical additions causing discomfort of vaping.
I like pineapples however, having bad experience with a purchase of the liq of this name in the begginings of a „vaper’s life” I wasn’t buying liquids of this taste (Pinacaolada flavour – yes indeed)
Luckily now I can vape from e-cigarette a delicious pineapple and rate the flavour with a maximum number of points (10/10)!
I add that it tastes exquisitely made ad hoc (so don’t ask about proportions) mix of a banana with a pineapple, and there follow later others „coconuts”, which this pineapple should revive.
If we talk about satisfying concentration of the flavour (on a VPG+ base) although 12-16 drops/10 ml is enough for a drip however, for the strings of the upper heaters is stronger 20-24 drops/10 ml more suitable.

*** about „regular shakers of the mixes” (developping project) I will write in another thread.

- preferowane smaki: tytoniówki, ulub. przerywniki: deserowe

PostNapisane: 2 sty 2014, o 11:41 

Smak i zapach ananasa, dobrze wyczuwalny, nie nachalny i nie mulacy, mimo ze bardzo slodki. Czytalem opinie poprzednikow i jestem mocno zdziwiony tym ze robia tak wysokie stezenia :O Dla mnie odpowiednia dawka aromatu to juz 8-12kropel ;)
A wiec podsumowanie :

Stezenie : 8-12kr/10ml
Baza ; VPG+
Ocena : 9/10

Testowane na AGA-T2 z zasilaniem mechaniczym.

Taste and smell of a pineapple, well felt, not pushy and not bland in spite of being sweet. I read opinions of my predecessors and I’m surprised that they make so high concentrations. For me appriopriate dosage of a flavour is already 8-12 drops.
To sum up:

Concentration: 8-12 drops/10 ml
Base: VPG+
Grade: 9/10

Tested on AGA-T2 with a mechanical power.

PostNapisane: 2 sty 2014, o 20:46 

Aromat ananasa bardzo dobrze odwzorowuje smak owocu.
Dobrze smakuje nie czuć w nim zadnej sztuczności
taki soczysty ananas z puszku w syropie
Moja ocena to 7/10 przy stęzeniu 10kr/10ml

The pineapple flavour very well reflects fruit’s taste. Tastes very well one can’t feel any artificiality. Such a juicy canned pineapple in a syrup. My grade is 7/10 with the concentration 10 drops/10 ml.

PostNapisane: 10 sty 2014, o 19:10 

Testowany aromat: Pineaapple
Data mieszania: 27.12.2013r.
Przygotowane stężenia aromatu: 4, 6, 8, 10, 12 kr/10ml
Zapach aromatu z butelki: ananasowy
Sprzęt do testu próbek: Vision CC 1,8Ohm
Baza i moc: VPG
Opis: Ananas, w małym stężeniu jest delikatny.
Najlepsza próbka: 6 kropel
Punkty: 6/10

Date of mixing: 27.12.2013
Prepared flavour concentration: 4, 6, 8, 10, 12 drops/10 ml
Smell of a flavour from a bottle: pineapple
Equipement for samples testing: Vision CC 1,8 ohm
Base and strength: VPG
Description: Pineapple, in the lower concentration is delicate.
Best sample: 6 drops

PostNapisane: 11 sty 2014, o 15:55 

Pineapple
Baza VPG
Mixed: 29.11.2013
Russian 91% nano, microcoil, cotton

Po prostu ananas, nie za słodki - w sam raz. Bez obcych czy chemicznych posmaków. Zaczął mi smakować przy stężeniu od 15 gtt/10ml. W mniejszym stężeniu był nijaki. Muszę go jeszcze spróbować na bazie DNB.

Ocena: 9/10

Pineapple
Base VPG
Mixed: 29.11.2013
Russian 91% nano, microcoil, cotton

Simply pineapple, not too sweet – just ok. Without strange or chemical after tastes. It began to taste me with the concentration from 15 drops/10 ml. In the lower concentration was bland. I must try it on DNB base.

Grade: 9/10

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]