FORUM INAWERA

INAWERA , E-PALENIA NOWA ERA
Teraz jest 27 kwi 2024, o 18:20

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

OPINIE O AROMACIE
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 7%  7%  [ 1 ]
5 14%  14%  [ 2 ]
6 14%  14%  [ 2 ]
7 28%  28%  [ 4 ]
8 14%  14%  [ 2 ]
9 7%  7%  [ 1 ]
10 14%  14%  [ 2 ]
Liczba głosów : 14
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 lis 2013, o 19:52 

Gruszka w czekoladzie
Stężenie : 8kr/10ml.
Sprzęt : Mankos + GbB20

Zgadzam się z moimi przedmówcami że tej gruszce coś brakuje. Po dłuższym wapowaniu smak staje się płytki i nijaki.
Moja ocena to 4/10

Pear in the chocolate
Concentration: 8 drops/10 ml
Equipment: MAnkos + GbB20

I agree with the prespeakers that something lacks in this pear. After longer vaping the taste becomes bland and poor.
My grade is 4/10

PostNapisane: 24 lis 2013, o 22:00 

Wszystkie aromaty wymieszane w różnych stężeniach z bazą VPG. Testowane na atomizerze IKV oraz na długim dystansie AGA-S. Leżakowanie od 2 do 4 tygodni.

Gruszka w czekoladzie
Tu wystarczające stężenie to 10kr/10ml. Smak bardzo wyrazisty, gruszka ma duża przewagę nad czekoladą. Cały czas gdzieś w tle wyczuwam jakiś posmak ananasa. Więcej, wyczuwam ananasa testowanego kilka miesięcy temu. Brakuje mi tej czekolady. Gdyby podwoić dawkę samej czekolady byłoby idealnie. Na dzień dzisiejszy ocena 6,5/10

All flavors mixed in different concentrations with a VPG mg base. Tested on the IKV atomizer and in the long run on AGA-S. Steeping from 2 to 4 weeks.

Pear in the chocolate
Here sufficient concentration is 10 drops/10 ml. The taste is very distinct, the pear has an advantage over the chocolate. All the time I feel a pineapple taste in the background. What’s more I feel the pineapple tested a couple of months ago. I miss the chocolate. Should one double the chcoloate it will be perfect. 6,5/10 as for today.

PostNapisane: 25 lis 2013, o 11:20 
Administrator
Administrator

AROMAT ZATWIERDZONY PRZEZ TESTERÓW. ZAMAWIAMY. ZA OPINIE SERDECZNIE DZIĘKUJEMY

PostNapisane: 28 lis 2013, o 01:21 

Jeszcze ja! Jeszcze ja! Bo testy mi powoli idą! Próbne matury itp..

Gruszka w czekoladzie.
Aromat ewidentnie deserowo słodki, czekolada jak i gruszka wyczuwalna tak samo dobrze, rzekłbym że 50/50 ;) Mi smakuje, nawet bardzo, ale nie potrafie ocenić jak bardzo brakuje mi smaku takiej prawdziwej, mlecznej czekolady typu Milka, albo Wedel. Dlatego że smak czekolady jest raczej z tych średnich półek, to ocena będzie niestety tylko;

7.5/10

Najlepsze proporcje podaje w widełkach, które mi najbardziej odpowiadały i są to 8-10gtt/10ml

Yet I! Because the tests last slowly! Trial bacclaureate etc…
Pear in the chocolate.
A flavor evidently dessert sweet, one can feel clearly the chocolate and pear, I would say that 50/50. I like it , even very much but I can’t evaluate how much I miss the taste of a real, milk chocolate Milka or Wedel type. As the taste of the chocolate is average so the grade unfortunately will be only 7.5/10. The best proportions I give in the cradle, which I liked the most and there are 8-10 drops/10 ml.

PostNapisane: 30 lis 2013, o 19:47 

witam i przepraszam za opinie z takim opóźnieniem ale nie miłe możliwości ich wcześniej wystawić z przyczyn technicznych
aromat niczego sobie bardzo przyjemny i dobrze oddający smak w sumie to nie ma co się do niego przyczepić chociaż ja wolał bym więcej czekolady ale to moje indywidualne odczucie najlepsze stężenie to 10 kropel na 10ml bazy a ocena to 9/10

Hello and sorry for posting the opinion so late but I didn’t have an opportunity to post them earlier due to technical reasons. The flavor is good, very nice and well maping the taste. All in all there’s nothing to complain about it however, I would rather more chocolate but it’s my own feeling. The best concentration is 10 drops on 10 ml of a base and the grade is 9/10.

PostNapisane: 5 gru 2013, o 12:28 

Pear feels more natural than ever here. It's another dark flavor, that results in a very dark eliquid even with few drops per 10 ml. I get mine working between 7 and 8. Very pleasant for inawera pear lovers,and togheter with chocolate it makes a so good duet. I advice same cautions with coils and some system cause the liquid gets very dark.

It ges 7/10 for the pear that is amazing, not for the chocolate that i would like to be more present in the mix

Tutaj gruszkę czuć bardziej naturalnie niż kiedykolwiek. To kolejny ciemny aromat, który powstaje w bardzo ciemnym e-liquidzie z kilkoma kroplami na 10 ml. Mój [liquid] sprawdza się pomiędzy 7 i 8. Bardzo przyjemny dla inawerowych miłośników gruszki, a razem z czekoladą stanowi tak dobry duet. Polecam tą samą ostrożność ze zwojem i pewnym systemem, który czyni liquid ciemnym. Dostaje 7/10 za gruszkę, która jest niesamowita, a nie za czekoladę, którą chciałbym, aby była bardziej obecna w mieszance.

PostNapisane: 9 gru 2013, o 12:46 

Chocolate Pear review

The pear flavour has always been one of Inawera's best fruit flavour efforts. Thus, it's unsurprising to see that the chocolate / pear combination is easily the nicest one of the lot that I have received.

The dark chocolate seems to be the same as in the Mint Choc combo, but the aftertaste is not present here, maybe it gets covered by the pear or the mint actually elevates that component in the chocolate.

If you're into dessert vapes, this could easiliy be an all-day one, especially because the chocolate is not too overpowering.

This gets an "A" grade from me, as all the other "duety" flavours have measure themselves with this one!

Recenzja gruszki w czekoladzie

Aromat gruszkowy był zawsze jednym z najlepszych owocowych produktów Inawery. Toteż to nie jest inspirujące widzieć, że kombinacja czekolada/gruszka jest z pewnością najmilszą z całego zestawu, który otrzymałem. Gorzka czekolada wydaje się być tę samą co w połączeniu mięty i czekolady, ale posmak jest tu nieobecny, być może jest przykryty przez gruszkę albo mięta podnosi ten składnik w czekoladzie. Jeżeli jesteście zwolennikami deserowego wapowania ten [aromat] może z łatwością stać się całodziennym zwłaszcza, że czekolada nie jest przytłaczająca. Dostaje „A” ode mnie ponieważ wszystkie pozostałe duety muszą się zmierzyć z tym [aromatem]!

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]