FORUM INAWERA
http://www.forum.inawera.com/

Chłyt matertindowy! :)
http://www.forum.inawera.com/viewtopic.php?f=44&t=677
Strona 1 z 1

Autor:  Vicmac [ 22 mar 2012, o 13:14 ]
Tytuł:  Chłyt matertindowy! :)

Rozbawił mnie dzisiaj system umieszczania komentarzy w sklepie Inawery. Otóż pierwszy raz postanowiłem pochwalić zakupiony u nich produkt i oplułem monitor kawą w momencie kiedy po kliknięciu na "wyślij" pojawiła się informacja, że mój komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu. :D :D :D Proszę jaki świetny sposób na to by wszyscy klienci byli zadowoleni. Nobel z marketingu!!!

Autor:  inawera [ 22 mar 2012, o 14:25 ]
Tytuł:  Re: Chłyt matertindowy! :)

Vicmac napisał(a):
Rozbawił mnie dzisiaj system umieszczania komentarzy w sklepie Inawery. Otóż pierwszy raz postanowiłem pochwalić zakupiony u nich produkt i oplułem monitor kawą w momencie kiedy po kliknięciu na "wyślij" pojawiła się informacja, że mój komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu. :D :D :D Proszę jaki świetny sposób na to by wszyscy klienci byli zadowoleni. Nobel z marketingu!!!


Gwaranuje że nawet najbardziej niepochlebne recenzje są na stronie sklepu. Proszę zadać sobie trud i odszukać takowe.
A jest tak bo taki jest zakupiony sklep. Z drugiej strony trzeba mieć możliwość edytowania komentarzy bo mogą pojawić się teksty antypaństwowe, antyreligijne czy obraźliwe. Jako administratorzy nie mamy prawa takich (jeszcze nie było) komentarzy tolerować. Myślę że w innych sklepach jest podobnie.

Autor:  Vicmac [ 22 mar 2012, o 20:09 ]
Tytuł:  Re: Chłyt matertindowy! :)

Cytuj:
No cóż. Przyznaję się bez bicia, negatywnych komentarzy nie szukałem. Chodzi o pierwszą myśl jak nasuwa się po przeczytaniu takiego komunikatu. Sądzicie, że tylko ja tak to odebrałem? W Waszych argumentach jest sporo racji, chociaż wystarczy umieścić informację że odpowiedzialność za treść komentarz ponosi jego autor, a nie sklep. Tym bardziej, że w sklepie każdy komentujący znany jest z imienia i nazwiska.


Nie możemy zamieścić takiej informacji bo trzeba by grzebać w serwerze, a tam jak się dotknie tego co nie trzeba może być bardzo źle.
Aby być anonimowym komentatorem, w swoich danych w części I dane klienta, można zamiast nazwiska i imienia napisać swój nick. Dla nas najważniejsza jest rubryka adres do wysyłki i dane płatnika.

Cytuj:
Sądzicie, że tylko ja tak to odebrałem?

Być może klienci podobnie reagują jak pan, ale wielu też pisze negatywne opinie, więc są odważni.
Zły komentarz produktu to nie tylko ostrzeżenie potencjalnego klienta przed zakupem, ale także informacja dla nas że jest coś do naprawy.

Pozdrawiam. Irek.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/