Cytuj:
No cóż. Przyznaję się bez bicia, negatywnych komentarzy nie szukałem. Chodzi o pierwszą myśl jak nasuwa się po przeczytaniu takiego komunikatu. Sądzicie, że tylko ja tak to odebrałem? W Waszych argumentach jest sporo racji, chociaż wystarczy umieścić informację że odpowiedzialność za treść komentarz ponosi jego autor, a nie sklep. Tym bardziej, że w sklepie każdy komentujący znany jest z imienia i nazwiska.
Nie możemy zamieścić takiej informacji bo trzeba by grzebać w serwerze, a tam jak się dotknie tego co nie trzeba może być bardzo źle.
Aby być anonimowym komentatorem, w swoich danych w części I dane klienta, można zamiast nazwiska i imienia napisać swój nick. Dla nas najważniejsza jest rubryka adres do wysyłki i dane płatnika.
Cytuj:
Sądzicie, że tylko ja tak to odebrałem?
Być może klienci podobnie reagują jak pan, ale wielu też pisze negatywne opinie, więc są odważni.
Zły komentarz produktu to nie tylko ostrzeżenie potencjalnego klienta przed zakupem, ale także informacja dla nas że jest coś do naprawy.
Pozdrawiam. Irek.