FORUM INAWERA

INAWERA , E-PALENIA NOWA ERA
Teraz jest 28 mar 2024, o 11:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 mar 2012, o 13:14 
Offline

Dołączył(a): 22 mar 2012, o 13:02
Posty: 2
Rozbawił mnie dzisiaj system umieszczania komentarzy w sklepie Inawery. Otóż pierwszy raz postanowiłem pochwalić zakupiony u nich produkt i oplułem monitor kawą w momencie kiedy po kliknięciu na "wyślij" pojawiła się informacja, że mój komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu. :D :D :D Proszę jaki świetny sposób na to by wszyscy klienci byli zadowoleni. Nobel z marketingu!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2012, o 14:25 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, o 22:22
Posty: 1870
Vicmac napisał(a):
Rozbawił mnie dzisiaj system umieszczania komentarzy w sklepie Inawery. Otóż pierwszy raz postanowiłem pochwalić zakupiony u nich produkt i oplułem monitor kawą w momencie kiedy po kliknięciu na "wyślij" pojawiła się informacja, że mój komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu. :D :D :D Proszę jaki świetny sposób na to by wszyscy klienci byli zadowoleni. Nobel z marketingu!!!


Gwaranuje że nawet najbardziej niepochlebne recenzje są na stronie sklepu. Proszę zadać sobie trud i odszukać takowe.
A jest tak bo taki jest zakupiony sklep. Z drugiej strony trzeba mieć możliwość edytowania komentarzy bo mogą pojawić się teksty antypaństwowe, antyreligijne czy obraźliwe. Jako administratorzy nie mamy prawa takich (jeszcze nie było) komentarzy tolerować. Myślę że w innych sklepach jest podobnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 mar 2012, o 20:09 
Offline

Dołączył(a): 22 mar 2012, o 13:02
Posty: 2
Cytuj:
No cóż. Przyznaję się bez bicia, negatywnych komentarzy nie szukałem. Chodzi o pierwszą myśl jak nasuwa się po przeczytaniu takiego komunikatu. Sądzicie, że tylko ja tak to odebrałem? W Waszych argumentach jest sporo racji, chociaż wystarczy umieścić informację że odpowiedzialność za treść komentarz ponosi jego autor, a nie sklep. Tym bardziej, że w sklepie każdy komentujący znany jest z imienia i nazwiska.


Nie możemy zamieścić takiej informacji bo trzeba by grzebać w serwerze, a tam jak się dotknie tego co nie trzeba może być bardzo źle.
Aby być anonimowym komentatorem, w swoich danych w części I dane klienta, można zamiast nazwiska i imienia napisać swój nick. Dla nas najważniejsza jest rubryka adres do wysyłki i dane płatnika.

Cytuj:
Sądzicie, że tylko ja tak to odebrałem?

Być może klienci podobnie reagują jak pan, ale wielu też pisze negatywne opinie, więc są odważni.
Zły komentarz produktu to nie tylko ostrzeżenie potencjalnego klienta przed zakupem, ale także informacja dla nas że jest coś do naprawy.

Pozdrawiam. Irek.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL