FORUM INAWERA

INAWERA , E-PALENIA NOWA ERA
Teraz jest 24 sty 2020, o 03:42

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 lis 2013, o 13:30 
Offline
Administrator
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 maja 2010, o 22:22
Posty: 1801
Cytuj:
Większość używanych przeze mnie składników pochodzi z Inawery.
To dobre produkty, ale poziom obsługi klienta jaki reprezentuje ta firma - sięga dna!
Długo używałem liquidu Hilton - był fajnym składnikiem jednego z moich mixów.
Ostatnio składam zamówienie na sporo rzeczy i nie mogę znaleźć Hilton'a, więc pisze maila - z pytaniem :
co się z nim dzieje i dlaczego go nie widzę?
"odpowiedź - zmienił nazwę na Hiltast" - i tu zaczyna robić się najciekawsze.
Nikt pod tym mailem nie raczył się podpisać, ja szukam nowej nazwy w ofercie - również brak - szukajką, potem stwierdzam, przelecę wszystkie, bo może szukajka ma problem - nadal nic.
Więc wkurzony piszę - że nie mogę znaleźć produktu pod wskazaną nową nazwą - i tu następuje długa , wielka cisza.
Po 5 dniach czekania i wysłania jeszcze 2 maili nerwy mi puszczają - dzwonię - pytając dlaczego olewają klientów nie odpowiadając na maile słyszę -
"hahaha, hihihi przepraszam, nie miałam czasu hahaha, hihihi" - dobre?
Pani stwierdziła że liquidu Hiltast tez nie mają w sprzedaży - żenada!?
Więc zadaję maksymalnie skomplikowane pytanie - tłumacząc, iż używam tego liquidu do mix'a - może polecą mi w takim razie coś najbardziej zbliżonego?
Pani stwierdza, że się dowie i wyśle maila - ten przychodzi po kolejnych 6 dniach - "Niestety nie mamy odpowiednika w naszym sklepie."
JEDNA WIELKA TRAGEDIA


Panie J.
To ja w biegu podczas pakowania się na urlop poinformowałem pana o zmianie nazwy z Hilton na Hiltast.
Nie wiedziałem wtedy o braku podstawowego składnika do produkcji tego e-liquidu.
Nasze pracownice biurowe nie muszą wiedzieć o takich faktach, ale próbowały nawiązać ze mną kontakt.
Jednakże miejsce w którym byłem nie zawsze stwarzało takie możliwości.
Dlatego też nie było kiedy i jak tak załatwić pana sprawę tak aby był pan zadowolony.
Pierwszy dzień w pracy i dowiaduje się o pana wpisie na zielonym forum.
Dzwonię do pana aby sprawę wyjaśnić. Zdążyłem powiedzieć tylko to co powyżej napisałem i słyszę pytanie "dlaczego nie zapytałem czy może pan rozmawiać ze mną".
Ja i wielu innych użytkowników telefonów gdy nie może przez nie rozmawiać po prostu połączeń nie odbiera.
Ale skoro już rozmawialiśmy i pan "nie mógł" rozmawiać powiedziałem że jeżeli tak jest to może się pan rozłączyć.
Zrobił pan to błyskawicznie dokładając coś jeszcze o mojej kulturze osobistej.
Ja za to że dziewczyny nie załatwiły pańskiej sprawy tak jak pan sobie tego życzył w imieniu swoim i ich przepraszam.
W zamian niczego nie oczekuje.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Zidentyfikowani użytkownicy: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL